• Ne dorim ca tablourile noastre sa-i bucure pe toti cei care le privesc !

    Fara frica !



    Fiecare trecem probabil zilnic pe langa un copac. In drumul spre casa, cand mergem la scoala, la munca etc….. Am gasit recent urmatorul citat al lui John Rohn si mi-am dat seama ca putem invata o lectie foarte importanta daca ne oprim o clipa si ne uitam in jurul nostru : “ How tall will a tree grow? As tall as it possibly can. Human beings, on the other hand, have been given the dignity of cho...ice. You can choose to be all or you can choose to be less." Cati dintre noi nu am spus la un moment dat eu nu pot face asta si am gasit scuze de genul celebrei…. trebuie sa fii nascut pentru asa ceva, nu e pentru toata lumea … Ne stabilim singuri limite cand am putea, la fel ca si copacul din fata casei noastre, sa crestem pana la cer … Trebuie doar sa indraznim !

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    cautari pe blog